مندس تقلبی واخبار کذب درمورد آینده کریس: او از رئال می رود
 
Real Madrid

 

مندس تقلبی واخبار کذب درمورد آینده کریس: او از رئال می رود

مندس تقلبی واخبار کذب درمورد آینده کریس: او از رئال می رود

انتشار خبری از زبان ژرژ مندس، اخیرا جنجال بزرگی را ایجاد کرده بود. مندس در صحبت هایی گفته بود:« بله، رونالدو از رئال می رود. مادرید برای او تمام شده است.»

سایت گل- این روزها گمانه زنی های فراوانی درمورد آینده کریستیانو رونالدو به گوش می رسید . از یک سو انتشار اخباری مبنی بر بازگشت احتمالی او به اولدترافورد و برتن کردن پیراهن منچستریونایتد و از سوی دیگر ابراز تمایل باشگاه های متمول فرانسوی از جمله پاری سن ژرمن و موناکو برای جذب او، ابهامات درمورد ادامه حضور کریس در باشگاه مادریدی را افزایش داده بود.

این درحالی است که انتشار خبری از زبان ژرژ مندس، اخیرا جنجال بزرگی را ایجاد کرده و به این گمانه زنی ها دامن زده بود. مندس در صحبت هایی گفته بود:« بله، رونالدو از رئال می رود. مادرید برای او تمام شده است.» کریس بعد از اطلاع ازچنین صحبت هایی به شدت خشمگین شده بود اما بعد متوجه شد که ماجرا به نحو دیگری بوده.

ماجرا از این قرار است که مدیربرنامه های کریستیانو ژرژ مندس نام دارد ولی او این صحبتهارا برزبان نیاورده و فردی با تشابه اسمی (ژرژ مانوئل مندس) در گفتگو با رادیو مانامانای ایتالیا این صحبت هارا مطرح کرده.روزنامه ایتالیایی کوریره دلوسپورت هم به بازتاب ای صحبت ها پرداخته و آنها را به مدیربرنامه های کریس نسبت داده تا این آش بیش از پیش هم بخورد. اما درنهایت شفاف سازی های لازم صورت گرفت و مشخص شد که مدیربرنامه های کریس چنین حرف هایی نزده.

بعدهم خود کریس که به عنوان یکی از میهمانان افتخاری جشن 'Jacob and Co'در مراسم این کمپانی درموناکو شرکت کرده بود، تمام این ابهامات را برطرف کرد. او که آخرین روزهای تعطیلات تابستانی اش را سپری می کند، بعد از سفر به آمریکا و اندونزی، در موناکو در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد که در رئال مادرید احساس خوشبختی می کند و آینده اش در تیم مادریدی است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 960
بازدید کل : 220115
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس